"Diálogo absurdo ou poema parvo"


Man morta , man morta

vai bater na túa porta!
- Pum, pum, pum!
-Quen é ?
-Eh? Unha abella dura de orella.
-Que quere?
-Eh? Que me abra , centella!
-Para que?
-Eh? Para saír pola ventá!
-Por que?
-Porque o di ela
-Eh? Quen é ?
A liberdade ( Breixo )
      
-Pum,pum pum!
-Quen é?
-Eh? Unha abella dura de orella.
-Que quere?
-Eh? Que me abra, centella!
-Para que?
-Para morderlle a orella.
-Pum, pum!
_Quen é?
-A abella fedella
-Que quere?
-Entrar na cortella
-Para que?
-Para ver a botella
-E despois que?
-Comemos paella.
-Con que?
-Con esa chavella. (Alonso )

Man morta, man morta

vai bater na túa porta!

-Pum, pum, pum!
-Quen é?
-Eh? Unha abella dura de orella.
-Que quere?
-Eh? Que me abra, centella!
-Para que?
-Eh? Para ver o mel da vella!
-Qué mel, insecto?
-A que gardas enriba da leña!
-Es lista, insecto! Entra e papa coma se foran lentellas! (Leo )

Man morta , man morta

vai bater na túa porta!

- Pum, pum, pum!
-Quen é ?
-Eh? Unha abella dura de orella.
-Que quere?
-Eh? Que me abra , centella!
-Para que?

             -Para coller mel, que quero comer.
              -O que, o que?
                 -Que quero mel!!!!
                                              -Eu non teño ningún anel!  (María )

- Pum, pum, pum!
-Quen é ?
-Eh? Unha abella dura de orella.
-Que quere?
-Eh? Que me abra , centella!
-Para que?

- Eh? Para comer unha grosella.
- Por que?
- Eh? Porque xa todo me destella.
- Ah, vale! Entón, pase amiga abella.(Noa)

Cando sae á rúa
                         vai cos seus amigos
                         a salvar á xente
                        en apuros 
                        polo coronavirus.
                        Vai a casas, autobuses
                        e pazos.
                        Castelos, pozos e
                        hospitais.
                       Chega a casa para
                       poñerse outro disfraz,
                       vai a salvar cadros,
                       acuarelas e lapis
                       levándoos aos hospitais
                       máxicos e irreais.
                       Para evitar que morran
                       máis persoas e obxectos,
                       diríxese ás súas casas
                       para coidalos
                       e darlles as pastillas

                       e os medicamentos axeitados.    (Ana )





Comentarios

Publicacións populares deste blog

DIA DA POESÍA 2020

Mércores 8 de abril

FIN DE CURSO 2020